Hírek
2015. December 01. 08:00, kedd | PR
Bosch lambda-szondák
Elsődleges választás: Bosch
Amikor lambda szondáról van szó, a Boschcég az elsődleges választás, hiszen ők azok, akik kitalálták ezt a terméket. Szondáik nem csupán megbízhatóak, de tartósak is, és működésük optimálisan, nagyon nagymértékben összeegyeztethetők a motor működésével. A másik előnye az ilyen típusú szondáknak az, hogy biztos lehet benne: nem szennyezi a környezetet. Ennek köszönhetően és még sok más okból, számos gyártó szereli ezeket a járművekbe. A Bosch cégnek nagy választéka van különböző lambda-szondákból, így az összes jármű kb. 85%-ba beszerelhetők. Ezen szondák kiváló minőségének és népszerűségének oka az is, hogy folyamatosan fejlesztik ezeket, ezért a legújabb műszaki követelményeknek is megfelelnek. Ha úgy dönt, hogy e cég szondáját választja, nem csak pénzt takarít meg, hanem időt is, mivel ezeket a termékeket általában beépítésre készen szállítják.
Miután beszerelte a Bosch lambda-szondát, tanácsos, hogy rendszeresen, minden karbantartáskor ellenőrizze. A szondák a motor vezérlőegységével dolgoznak, annak érdekében, hogy biztosítsák az optimális keveréket, melynek köszönhetően a motor hatékonyan, nagy teljesítménnyel és tiszta módon üzemel. Ezekkel a szondákkal biztos lehet benne, hogy autója minden ellenőrzéskor megkapja a zöldkártyát. Ezért Bosch lambda-szondát szerelni autójába szükséges lehet, hiszen ez az alkatrész nagy szerepet játszik abban, hogy minden gond nélkül levizsgáztassa autóját.
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 25. 09:53, kedd | PR
Fenntarthatóság: enyhülő uniós elvárások, átrendeződő vállalati fókusz
K&H fenntarthatósági index: csak a társadalmi felelősségvállalás nőtt
2025. November 17. 15:39, hétfő | PR
Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége
a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
