Hírek
2018. Október 11. 14:42, csütörtök | PR
Employer branding: az iroda mint vonzerő

A képzett munkaerő iránt hatalmas a kereslet, és a cégek igyekeznek a potenciális jó munkatársakat magukhoz hódítani. Amikor már a fizetés nem is kérdés, a kellemes munkahely és a jó csapat lehet az -
- amivel meggyőzhetőek az ifjú titánok.
Folyamatos önreklám és online jelenlét
A social media használata ma már elengedhetetlen a komolyabb cégeknek, és ebben a vizuális tartalom nagyon lényeges elem. Az adott vállalat remekül be tud mutatkozni például a blogján vagy az Instagram oldalán az ügyfeleknek és a leendő kollégáknak.
Az employer brand manager feladatköre konkrétan az, hogy megtalálja a kommunikációs csatornát a potenciális kollégákhoz, és bevonzza őket - mármint azokat, akiket érdemes. Lényegében magát a munkahelyet marketingeli.
Nagyon nagy jelentősége van a cég magáról sugárzott képét tekintve annak, hogy milyen irodát tud felmutatni.
A munkaadóknak kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy a munkahely maga vonzó és megtartó is legyen. Érdemes eleve egy magas színvonalú irodát bérelni - például az In-Management kínálatából -, de egy ígéretes teret berendezhet és átalakíthat a vállalat a saját profilja szerint.
Nem elég felakasztani egy darts táblát
Nemcsak a közmondásos csocsóasztal és a babzsákfotel számít; ennél több elemből kell összerakni azt, hogy az irodába élmény legyen bemenni a dolgozóknak.
Azért is jó, ha a munkahely komfortos és családias, mert akkor sokkal tovább maradnak benn a beosztottak, mintha egy barátságtalan, huzatos, zörgő légkondícionálós helyen néznék az órájukat.
A nagy cégek teljesen komolyan veszik mind az ‘office space’ kellemessé tételét, mind annak széles körű prezentálását. A L’Oreal Instagram oldalán például számtalan kép jelent már meg a vállalat központjának imponáló belsőjéről.
A kreativitást itt színes és otthonos irodai terek pörgetik fel, például két méter hosszú óriáspárnákon heverészve, vagy szőnyegen ülve is lehet dolgozni. De a csodás körülményekkel vonzza a tehetségeket a Microsoft vagy a Google is.
Sok magyar nagyvállalat is felmutat remek belső tereket. A hazai nyilvánosság előtti megjelenést segítik az olyan lehetőségek, mint például az Év Irodája verseny. A környezettudatosság most az egyik legfontosabb hívószó, és divatos a saját kert, zöld terület, akár csak egy tetőterasz formájában.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 03. 16:43, csütörtök | PR
Időjósból időutazó: Németh Lajos a Szigetvári Várban kalandozott ,Vitézzé avatták
A Szigetvári Zrínyi Vár falai között barangolt a népszerű meteorológus Zrínyi Miklós nyomában. Hiteles, szórakoztató élményeken keresztül mutatta be elődjeink történelmi örökségét!
2025. Július 03. 16:28, csütörtök | PR
Németh Lajos jelenti: „A Szigetvári Gyógyfürdő fölött, mindig ragyog az ég!”
Németh Lajos, a Szigetvári Gyógyfürdő vendégeként kutatta a fürdő látható és láthatatlan kincseit és csodáit.
2025. Június 30. 14:55, hétfő | PR
Összefogás a fővárossal a klímasemlegesség jegyében
az együttműködés célja a fenntartható fejlődés és innováció elősegítése
2025. Június 18. 09:59, szerda | PR
Új korszak az innovációban?
a magyar cégek több mint kétötöde alkalmaz mesterséges intelligenciát