Hírek
2015. Június 27. 04:00, szombat |
Belföld
Forrás: MTI
Energiahivatal: érthetőbbek az energia számlák az ügyfelek szerint
Érthetőbbek a földgáz- és villamosenergia-szolgáltatók számlái, növekedett az elégedett ügyfelek száma - derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb felméréséből.
A MEKH tájékoztatása szerint a korábbi évekhez hasonlóan 2014 őszén is kérdőíves vizsgálatot indítottak a földgáz- és villamosenergia-felhasználók elégedettségének felmérésére, ennek egyik kiemelt területe a számlákkal kapcsolatos vélemények gyűjtése és elemzése volt.
A megkérdezett lakossági fogyasztók 88 százaléka jónak értékelte a villanyszámlák értelmezhetőségét, földgáz tekintetében 86 százalék minősítette jónak a számlákat, ami rendre 7, illetve és 9 százalékponttal magasabb, mint egy évvel korábban - olvasható a jelentésben.
A felmérés azt is vizsgálta, hogy azoknak, akik továbbra is nehezen értelmezik a számlát, mi okoz problémát. Kiderült, hogy a villamosenergia-számlák esetében ezeknek a fogyasztóknak a többsége nem igazodik ki a számlán, a fölgázszámlákon pedig nem értik az adatokat.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 24. 19:00, vasárnap | Belföld
Madártani és természetvédelmi központot épít a Magyar Madártani Egyesület
Téglajegyek vásárlásával mindenki adományozhat, hogy megvalósuljon a terv.
2024. November 24. 12:52, vasárnap | Belföld
Czomba Sándor: dinamikus lesz a bérnövekedés a következő években
2024. November 23. 19:00, szombat | Belföld
Riasztó képet fest az OECD egészségügyi jelentése Magyarországról
A legfontosabb mutatókban a sor végén kullog az ország.
2024. November 23. 08:23, szombat | Belföld
Mávinform: helyreállították a pénteken leszakadt felsővezetéket Kelenföldön
Valamennyi vágányt átadtak a vonatforgalom részére Budapesten, a kelenföldi állomáson, miután szombaton hajnalban befejezték a pénteken leszakadt felsővezeték végleges helyreállítását