Városlista

Hírek

2018. Május 27. 16:31, vasárnap | Helyi
Forrás: Balatonsup

Foki Nikinek akar segíteni a két lány, akik állva evezik körbe a Balatont

Jótékony célú vízitúra

Muszik Kinga és Kraz Edina pénteken nagyon szokatlan vízi járművekkel indultak el, hogy körbeevezzék a Balatont. Mindketten egy-egy speciális szörfdeszkán állva eveznek. Útjuknak jótékony célt is kerestek, a motorbalesetben súlyos sérülést szenvedett, nyaktól lefelé bénult csornai Foki Niki rehabilitációjához gyűjtenek támogatást és támogatókat. Nikiről már többször írtunk az Inforábaköz portálon. A lányok útközben blogolnak, folyamatosan követhető az útjuk, sőt egyes szakaszokon csatlakozni is lehet hozzájuk. Kraz Edina blogjából idézünk:

A Balaton megkerülésének ötlete már tavaly megfogalmazódott bennem. A part menti nádasok mellett, vízen körbekerülni a tavat SUP deszkán még csak egy holland versenyzőnek jutott eszébe, ő non-stop haladt és nem annyira a Balaton iránti szenvedély, hanem inkább a teljesítmény ösztönözte. Mi Kingával arra vállalkozunk, hogy 8-9 nap kényelmes evezéssel (ami valószínű a 3. naptól már meglehetősen nehéz lesz) körbeevezzük imádott Balatonunkat.

Kiváló kapitányunk lesz aki végigkíséri az útunkat. Leszámítva a szombat éjszakát, amikor is nagy kihíváson vesz részt, ő is tókerülésre indul, mégpedig egykezes vitorlás versenyre! Mi Kingával majd valahol a part közelében keresünk szállást. Na de a szárazföldi éjszaka után már folyamatosan a Balaton vízén leszünk, alvás kikötőkben a hajón vagy a nyílt vízen. Nagy kaland lesz! Naponta blogolunk, Kinga angolul én magyarul, aki teheti olvassa mindkettőt. Nem fordítás lesz, mindketten saját érzéseinket fogjuk leírni.

Kingával 14 évesen találkoztunk először, egy győri gimnázium kapujában ahová évnyitóra érkeztünk. Akkor még nem tudtuk, hogy 27 évvel később együtt vágunk bele a #lakearound teljesítésébe, de már akkor is sok őrült ötletünk volt. Kinga gyakorlott Caminos, már többször megjárta a portugál és spanyol caminot is.
Zsolt csapatunk technikai, mentális, műszaki, beszerzési és logisztikai támogatója, vitorlással kísér minket és még a kütyüjét is magunknál tartjuk, amivel ti is pontosan tudtok követni minket online! Zsolttal és a trackerrel biztosak lehetünk benne, hogy jó kezekben leszünk. Ismeretségünk még elég friss, de jók a megérzéseim.

Szuper kis csapat vagyunk tehát ezen nem múlhat a sikeres célba érés!

Szurkoljatok, kövessetek minket élőben a www.tavon.hu/balatonsup oldalon valamint a Balatonsup facebook és instagram oldalain, ahol terveink szerint naponta többször közzétesszük érzéseinket, tapasztalatainkat.

Várjuk a csatlakozókat is, akik szeretnének velünk evezni akár csak pár km erejéig.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 25. 16:00, csütörtök | Helyi

Pörgesd fel az agyad!

Bűnmegelőzési játék a farádi iskolában.

2024. Április 25. 13:00, csütörtök | Helyi

Állásbörze - a legújabb állásajánlatok

A heti Szuperinfóból

2024. Április 25. 09:00, csütörtök | Helyi

A megengedett sebesség duplájával ment a Speedmaraton megyei nyertese